Saturday, July 5, 2014

Performance Drink - Petua Meningkatkan Tenaga Otot Sebanyak 6 Kali Ganda


Disclaimer: The information on this site is for educational purposes only. It is not intended to be a substitute for professional medical advice. None of the opinions are meant to diagnose or treat any disease or illness. You should always consult your healthcare provider.


Meningkatkan Tenaga Otot sebanyak 6 kali ganda? Nampak macam mustahil, tapi itulah kelebihan Performance dari Shaklee yang telah dicipta pada tahun 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme).



Performance juga merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet Amerika Syarikat dan juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA. Performance telah membantu mereka untuk mencipta rekod yang baik dalam sukan mahupun pengembaraan.




Sedap ke rasa Performance ni? Ya, semestinya enak di samping khasiat yang terkandung dalamnya. Senang cerita, rasanya macam minum 100 plus, cuma bezanya dia tidak bergas atau karbonat. Teruskan dengan pembacaan yang menarik seperti link di bawah :-



SweetBonda Stories: Performance Drink: Membantu Anda dan Ibu Hamil Dar...: Tahukah anda bahawa dehidrasi ketika hamil boleh membahayakan diri si ibu dan bayi di dalam kandungan? Melalui pembacaan saya pada blog D...



Ujian klinikal juga telah membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.






Jangan lepaskan peluang ini untuk menikmati khasiat Performance yang sebenar!



Sila klik ORDER di sini untuk pembelian lain atau hubungi kami seperti di bawah :-



Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================




No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...