Saturday, July 19, 2014

Lecithin - Kenali Pemecah dan Penyerap Lemak Anda Dengan Lebih Dekat Lagi


Disclaimer: The information on this site is for educational purposes only. It is not intended to be a substitute for professional medical advice. None of the opinions are meant to diagnose or treat any disease or illness. You should always consult your healthcare provider.

Shaklee Lecithin diekstrak daripada kacang soya organik bukan GMO dimana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

Apakah manfaat yang anda akan perolehi sekiranya mengambil Shaklee Lecithin ini?


# Menyerap Vitamin Yang Larut Lemak - Membantu Tubuh Dalam Menyerap VItamin A, D, E dan K yang larut lemak.

# Melindungi Hati - Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

# Pemecahan Lemak dan Kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh.

# Pelangsingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.

# Mencatikkan Otot dan Kulit - Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

# Memperbaiki Alergi - Menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelung dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.

# Menghalang Kejadian Batu Karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol. Lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

# Mempertingkatkan Daya Ingatan dan Meringankan Stres - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stres. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.

# Menghalang Tekanan Darah Tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.

# Memperbaiki Prostat Lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

# Meringankan Sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin  dalam usus.


*Bersegeralah untuk menyingkir lemak dalam badan anda, jangan tunggu lagi!*


Justeru, dapatkan segera Shaklee Lecithin dan nikmati saat-saat lemak anda dipecah dan diserap!



Sila klik ORDER di sini untuk pembelian produk lain atau hubungi kami seperti di bawah :-



Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================




No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...