Thursday, July 3, 2014

ESP - Kepentingan Protein Dalam Tubuh Badan Manusia


Disclaimer: The information on this site is for educational purposes only. It is not intended to be a substitute for professional medical advice. None of the opinions are meant to diagnose or treat any disease or illness. You should always consult your healthcare provider.


Korang semua suka ambil Protein? Ya, Protein amat penting untuk tubuh badan manusia. Kesemua organ dan anggota tubuh badan manusia memerlukan Protein untuk tumbesaran dan organ tubuh berfungsi sewajarnya. Protein juga boleh mempengaruhi psikologi manusia.

Asid amino pula adalah unsur yang bergabung untuk membentuk Protein. Tetapi bukan semua asid amino mampu dikeluarkan oleh badan manusia, sebahagiannya dibantu dengan nutrisi tambahan melalui pemakanan. Seperkara lagi bukan semua asid amino diperlukan oleh tubuh badan kita (conditionally essential), sebaliknya asid amino yang diperlukan (essential) hanya boleh diperolehi melalui nutrisi tambahan.



ESP (Energizing Soy Protein) adalah solusi kepada sumber tenaga segera dan bertahan lama. Anda boleh meneruskan pembacaan beserta fakta-fakta yang menarik di bawah ini :-


SweetBonda Stories: ESP Shaklee Memang Istimewa: Mengapakah ESP Shaklee ini istimewa? Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang...


Kencing anda manis? Jangan risau ESP amat sesuai untuk semua golongan dan mempunyai kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikannya sangat sesuai untuk penghidap kencing manis.


Justeru, percaya atau tidak ESP adalah produk paling laris dalam Shaklee dan adalah penyelesaian kepada sumber tenaga, daya pemikiran dan penampilan anda. Pilihan juga di tangan anda!



Teruskan ORDER di sini untuk pembelian lain atau hubungi kami seperti di bawah :-



Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================



No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...