Tuesday, July 7, 2015

Al-Fatihah : Kemalangan Jalan Raya Melibatkan Rozaimi Abdul Rahman



Belasungkawa....

Takziah diucapkan kepada keluarga Allahyarham Awangku Mohd Farris Mahamud (21 tahun), bekas pemain skuad Piala Presiden Sabah yang telah meninggal dunia baru-baru ini, yang tidak sedarkan diri setelah terbabit dalam kemalangan jalan raya bersama-sama dengan penyerang muda kebangsaan, Rozaimi Abdul Rahman (23 tahun).

Allahyarham Awangku Mohd Farris Mahamud

Allahyarham telah bertarung nyawa selama lebih kurang 7 jam sebelum menghembuskan nafasnya yang terakhir lebih kurang pukul 8.30 malam, 6 Julai 2015. Allahyarham dikatakan mengalami kecederaan teruk di bahagian kepala.

Kemalangan jalan raya yang berlaku di Jalan Tuaran Lama, Kota Kinabalu, Sabah pada waktu tengahari, 6 Julai 2015 itu telah menjadi viral kerana ia melibatkan penyerang muda kebangsaan yang juga beraksi bersama Sabah, Rozaimi Abdul Rahman. Allahyarham dan Rozaimi Abdul Rahman juga mempunyai ikatan persaudaraan.

Rozaimi Abdul Rahman

Keadaan Rozaimi Abdul Rahman dilaporkan parah tetapi masih stabil dan telah dipindahkan ke KPJ Sabah dari Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Queen Elizabeth, Kota Kinabalu. Dalam kemalangan tengahari semalam, kereta yang dipandu Allahyarham dikatakan gagal untuk dikawal sebelum terbabas ke bahagian kiri jalan raya, melanggar pokok dan tiang, berpusing beberapa kali sebelum merempuh tembok sebuah rumah di tepi jalan raya.




Semoga roh Allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh dan diharapkan agar Rozaimi Abdul Rahman cepat sembuh daripada kecederaan yang dialaminya.

Al-fatihah.....








No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...