Thursday, August 7, 2014

Dish Wash Concentrate - Titisan Minima Untuk Menanggalkan Minyak



Percayalah, anda hanya memerlukan beberapa titisan untuk menanggalkan minyak yang melekat di pinggan mangkuk anda! Shaklee Dish Wash Concentrate ternyata lembut pada tangan, semulajadi dan berasaskan tumbuh-tumbuhan, tahan lama kerana kepekatannya, menjadikan pinggan bersih berkilau dan hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pinggan mangkuk dalam sinki.




TAHUKAH ANDA sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dodecylbenzensulfonate. Kedua-dua bahan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata. Dish Wash Concentrate tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.


Semestinya Shaklee Dish Wash Concentrate sangat BERBEZA dengan pencuci pinggan lain yang ada di pasaran kerana :-

# Selamat - Tidak bertoksik, Hipoalergenik, Tanpa Klorin, Lembut pada tangan, pH seimbang dan tanpa bahan kimia berbahaya

# Berkesan - Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak, formula kepekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak dan buih sabun yang lebih tahan lama

# Mesra Alam - Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa, biorosot, tanpa fosfat, bungkusan boleh dikitar semula, tanpa bahan pewarna dan selamat untuk sistem septik dan pembentungan.


* Dr Oz dan Oprah Winfrey bersama produk Get Clean Shaklee * 

Dapatkan segera Shaklee Dish Wash Concentrate anda yang mesra alam, selamat dan berkesan!



Sila klik ORDER di sini untuk pembelian produk lain atau hubungi kami seperti di bawah :-



Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================




No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...