Thursday, June 26, 2014

Shaklee National Conference 2014



Seperti biasa, setiap tahun Shaklee Products (M) Sdn Bhd akan membuat persidangan kebangsaan ataupun lebih dikenali sebagai National Conference (ataupun NC) dan tahun 2014 ini telah diadakan di Sunway Resorts Hotel & Spa pada 7 hingga 9 Jun yang lalu.

Tujuan NC setiap tahun diadakan ialah untuk memberikan penghargaan kepada pengedar-pengedar (distributors) Shaklee yang telah mencapai tahap pencapaian yang telah ditetapkan.

Perjalanan kami sebagai pengedar Shaklee hampir menjangkau usia 2 tahun. Berkat kesabaran dan usaha keras serta meminta pertolongan daripada Allah swt, Alhamdulillah sedikit demi sedikit telah menampakkan hasilnya.




Macam mana nak join Shaklee? OK... dont worry step to step and guide boleh baca dekat sweetbonda stories

Penghargaan yang diberikan oleh Shaklee kepada ahli-ahlinya sedikit sebanyak telah memberikan motivasi untuk terus menjadi usahawan yang berjaya di samping membantu diri dan keluarga mencapai tahap kesihatan yang maksimum.

*Sekitar NC 2014 - 1*

*Sekitar NC 2014 - 2*

*Sekitar NC 2014 - 3*

*Sekitar NC 2014 - 4*

Tidak cukup dengan itu, kami membuat sedikit majlis penghargaan kepada rakan-rakan seperjuangan yang telah 'perform' dan 'efektif' bertempat di Red Wok, Taman Kajang Impian, Bandar Baru Bangi pada 20.6.2014. Sesungguhnya Maha Benar bahawa rezeki itu datang daripada Allah swt.







Perjalanan diteruskan pada keesokan harinya ke Johor Bharu untuk program Jom Hebat Selatan bagi membantu dan terus memberi sokongan kepada ahli-ahli Shaklee yang berada di selatan tanah air. Slot motivasi juga telah diisi oleh saudara Hj Fadzli Yusof yang merupakan kenalan sejak zaman sekolah dan universiti.


Alhamdulillah, perjalanan kami akan berterusan dan mudah-mudahan Allah swt akan memberkati usaha kami dan menjadikan kami di kalangan orang yang selalu memberi dan membantu.

SHAKLEE4U!


Shaklee National Conference 2015


Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================


2 comments:

  1. Singgah blog atok.. Hehe..
    Alhamdulillah, tahniah atas kecemerlangan kalian..
    Kami follow dari belakang.. :D

    ReplyDelete

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...