Friday, November 18, 2016

Char Kuey Teow Best Kat KL - Boleh Cari Di Bandar Tasik Selatan



Semalam bawak mak makan kat kawasan Bandar Tasik Selatan... ada satu food court dekat traffic light... dekat-dekat dengan sekolah dan masjid Bandar Tasik Selatan. Dengar citer macam best jer char kuey teow dia... bukan setakat kicap dia jer sedap tapi hidangan yang lebih premium sebab ada udang galah atau ketam... mahal sikit pun takpe yang penting sedap, berkualiti dan berbaloi.




Tak susah pun nak cari tempat ni... dari kem askar Sg Besi pun tak jauh... kira sempadan Sg Besi - Bandar Tasik Selatan lah ni... Ada yang cakap nama tempat ni Desa Tasek Sg Besi, ada yang cakap Bandar Tasik Selatan... mana-mana pun boleh... hehe... Nak tau lokasi yang lebih tepat boleh tengok kat FB Syah Char Kuey Teow.

Memang sedap! Lain dari yang lain.... haha... yang unik lagi abam-abam sado yang uruskan kedai makan ni. Lain betul sentuhan abam sado main besi ni.... gagah di gym perkasa di dapur... gitu.... Pendek kata cubalah sendiri... baru tahu keenakan sebenarnya... pilihlah nak udang galah ke atau ketam.

Lepas makan dengan mak... tapow sekali untuk family kat rumah. Settle makan malam... isteri pun up status kat FB... ramai pulak yang gigih terbang terus ke lokasi char kuey teow ni... hehe... Cer tengok kat ruangan komen.... tak terkecuali sifu blogger Tuan Eizil yang paling laju... haha....





Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada penggemar ketam, udang galah dan char kuey teow..... Selamat menjamu selera! Oh ye.... waktu operasinya ialah dari 4 petang sampai 1 pagi setiap hari....





No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...