Friday, August 8, 2014

Fresh Laundry Concentrate Powder - Pencuci Pakaian Tanpa Bahan Kimia



Bagi sesiapa yang suka dan minat membasuh, pasti ada suatu perasaan yang tidak tergambar oleh diri anda apabila pakaian anda bersih setelah dibasuh. Shaklee Fresh Laundry Concentrate Powder membawa anda ke dimensi berikutnya iaitu perasaan nyaman setelah mencuci pakaian kerana anda telah menggunakan suatu produk yang semulajadi, berkesan dan selamat terhadap kesihatan anda dan bumi.




Dengan kapasiti 5.5 lb sekotak mampu untuk membasuh 88 basuhan menunjukkan kepekatan tinggi Shaklee Fresh Laundry Concentrate Powder. Berprestasi tinggi apabila pembersih enzim diaktifkan untuk mengekalkan basuhan yang putih dan bewarna cerah. Juga selamat pada semua jenis kain dan berkesan dalam air panas ataupun sejuk. Dirumus untuk membantu mencegah pencelup dalam pakaian bewarna daripada memindahkan ke pakaian yang lain.


TAHUKAH ANDA kebanyakan serbuk dobi mengandungi perengsa yang boleh diserap oleh kulit atau penyebab biasa alahan. Triethanolamine dodecylbenzenesulfonate adalah contoh bahan rengsa dan disenaraikan bahaya oleh EPA dan DOT. Sentuhan juga boleh merengsa dan membakar kulit dan mata, bau boleh merengsa hidung, tekak dan paru-paru menyebabkan batuk, lelah dan/atau sesak nafas. Sentuhan pada kulit berulang kali boleh menyebabkan kekeringan, kegatalan, kerengsaan kronik dan ruam.


Shaklee Fresh Laundry Concentrate Powder tidak mengandungi ramuan bahaya ini atau bahan-bahan kimia yang lain.


Shaklee Fresh Laundry Concentrate Powder sangat BERBEZA dengan pencuci kain lain yang ada di pasaran kerana :-

# Selamat - Hipoalergenik, tanpa Klorin, sesuai digunakan untuk semua fabrik yang boleh dibasuh dan tanpa bahan kimia berbahaya.

# Berkesan - Berkepekatan tinggi, 1 auns sudah memadai untuk cucian muatan sederhana, keberkesanannya yang sama dalam semua jenis suhu, sama ada air sejuk atau air panas.

# Mesra Alam - Ramuan semulajadi yang mesra alam, surfaktan bersifat biodegradeable, tanpa fosfat, borat dan nitrat, tanpa bahan pewarna, bungkusan yang boleh dikitar semula dan selamat untuk sistem septik dan pembentungan.




Dapatkan segera Shaklee Fresh Laundry Concentrate Powder anda yang memberikan anda ketenangan dan kenyamanan walau berapa kali pun anda mencuci!




Sila klik ORDER di sini untuk pembelian produk lain atau hubungi kami seperti di bawah :-


Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================



No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...