Sunday, August 10, 2014

Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate - Teman Anda Membuat Kerja-Kerja Rumah


Shaklee Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate mempunyai kepekatan yang tinggi iaitu 16 auns boleh membuat sehingga 48 gelen pembersih berkuasa setelah dicampur dengan air. Ia mampu menghilangkan kotoran, gris di mana-mana permukaan. Ia juga boleh dicairkan mengikut arahan yang disediakan.



Basic H2 Organic juga merupakan formula bebas coretan, tidak meninggalkan sisa dan juga tidak perlu dibilas tempat cucian. Ia adalah semulajadi, kepekatan berganda, tiada toksik dan adalah bahan surfaktan yang mampu biodegradasi.


TAHUKAH ANDA kebanyakan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung.

Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan Pencuci Super Organik Basic H2 tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.




Ternyata Shaklee Basic H2 Organic Super Cleaning amat BERBEZA dengan pencuci-pencuci lain yang berada di pasaran :-

# Selamat - Tiada toksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa bahan pewangi, lembut pada tangan, pH yang seimbang dan tanpa klorin.

# Berkesan - Menanggalkan kotoran berminyak, kepekatan berganda iaitu 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air, 2 kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H dimana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama.

# Mesra Alam - Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa, Biorosot, tanpa fosfat, bungkusan yang boleh kitar semula, tanpa bahan pewarna dan selamat untuk sistem septik dan pembentungan.


Dapatkan segera Shaklee Basic H2 Organic Super Cleaning yang menambahkan seri rumah anda!



Sila klik ORDER di sini untuk pembelian produk lain atau hubungi kami seperti di bawah :-



Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================



No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...