Wednesday, September 30, 2015

Restoran Mai Makan : Mee Rebus Sedap Di Sg Tangkas, Kajang



Chelsea 2 Arsenal 0.... itulah keputusan muktamad yang mana Arsenal terpaksa bermain dengan 9 orang pemain menentang Chelsea setelah Gabriel dan Santi Cazorla dibuang padang. Memang tak aci... ni semua angkara penyerang Chelsea, Diego Costa yang terkenal sejak dulu lagi membuat provokasi ketika perlawanan. Game kontroversi ni aku saksikan di Restoran Mai Makan yang terletak di Sg Tangkas, Kajang ataupun Bandar Baru Bangi.

Rumah/Apartment Percutian Untuk Disewa Di Kajang



Ini first time pergi kat Restoran Mai Makan yang baru jer beroperasi lebih kurang 6 bulan. Nak pergi Restoran Mai Makan ni taklah susah sangat. Mereka yang biasa dengan kawasan Bandar Baru Bangi atau UKM memang takde masalah nak pergi Restoran Mai Makan yang terletak tak jauh dari Stesen Komuter UKM.



Apa yang best kat Restoran Mai Makan ni ialah Mee Rebus.... macam-macam jenis ada, Mee Rebus Kambing, Mee Rebus Daging atau Mee Rebus Ayam. Kalau nak review Mee Rebus ni memang dalam kategori sedap. Ya... betul, tekak dan selera masing-masing tak sama... tapi bagi aku Mee Rebus kat sini memang sedap.



Selain Mee Rebus yang sedap, banyak lagi pilihan makanan lain yang beraneka seperti nasi lemak dan juga nasi lauk pek ekonomi. Ooo ye.... owner kedai ni memang sangat baik hati. Menyedari bahawa kebanyakan yang datang makan di Restoran Mai Makan ialah pelajar universiti dan kolej, maka telah diadakan pek ekonomi khas untuk student. Tapi yang bukan student pun boleh jer beli makanan pek ekonomi ni





Ok.... jadi kepada penduduk di sekitar Cheras, Kajang dan Bandar Baru Bangi khususnya jangan lupa untuk singgah di Restoran Mai Makan ni. Mereka yang berada di luar kawasan tapi teringin nak rasa Mee Rebus Sedap atau aneka makanan lain pun dijemput mai makan sini.... Untuk maklumat lanjut boleh hubungi tuan kedai Encik Irwan Ismail di talian 011 1505 7836.

Mai makan!!!

Rumah/Apartment Percutian Untuk Disewa Di Kajang


No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...