Thursday, November 13, 2014

Punca Sebenar Ramai Ahli Shaklee Sesat



Mintak maaf lah ye... ni pulak cerita pasal Shaklee ajer.... Shaklee cawangan Wangsa Maju, Kuala Lumpur akhirnya sudah dipindahkan ke lokasi baru iaitu di Sri Rampai, Setapak, Kuala Lumpur lebih kurang pada bulan Mac 2014. 




Shaklee Wangsa Maju ni dah lama sangat berkhidmat dan bertapak kat Wangsa Maju. Seingat aku tahun 2000 aku pernah pergi Shaklee Wangsa Maju. Mungkin dah tiba masanya untuk ke lokasi baru yang lebih selesa.


Segala-galanya di Shaklee Sri Rampai amat bagus dan lebih selesa berbanding Shaklee Wangsa Maju seperti ruang menunggu yang lebih selesa, tandas yang lebih selesa dan juga ada dewan seminar yang baru.

Shaklee Wangsa Maju

Namun ada seperkara yang masih menyebabkan Shaklee Sri Rampai tidak bagus berbanding Shaklee Wangsa Maju iaitu sesuatu yang di luar kawalan apabila ramai orang yang datang ke sini akan sesat. Ini disebabkan oleh Google Map yang masih tidak update lagi lokasi Shaklee Sri Rampai.


Bukan itu saja... apabila kita cuba untuk Google Street View alamat Shaklee Sri Rampai iaitu Jalan Rampai Maju 3, Google juga masih tidak dapat mengesannya. Sebenarnya tidak jauh lokasi Shaklee Sri Rampai berbanding lokasi lama Shaklee Wangsa Maju. Walaupun ada banyak cara untuk ke situ, di bawah ini adalah antara salah satu caranya.




Inilah sebabnya aku buat entri ni sebab nak tolong mereka yang berhajat untuk ke Shaklee Sri Rampai pada masa-masa akan datang supaya tidak sesat dan masa terbuang begitu saja. Lebih baik makan langsat daripada sesat!


Semoga bermanfaat kepada semua!
==================
Lin Chalo & Mohd Alizal,
Health Consultant &
Business Mentor
014.338.6810 - Lin
012.401.6683 - Alizal
==================



2 comments:

Pandangan Anda Amat Dihargai :)

Menarik Untuk Dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...